5 תשובות
חופש הביטוי זה טוב.
לכל אחד מגיע להביע את דעתו בציבור, אבל לא כשזה מגיע לרצח ופרסום כרזות של רבין בדמות של נאצי ברחוב.. יש דרך להתנהג. רצח זאת לא הדרך. ממש לא, בשום דבר בחיים האלה.
לכל אחד מגיע להביע את דעתו בציבור, אבל לא כשזה מגיע לרצח ופרסום כרזות של רבין בדמות של נאצי ברחוב.. יש דרך להתנהג. רצח זאת לא הדרך. ממש לא, בשום דבר בחיים האלה.
כשאת אומרת החוק הזה את מתכוונת לזה שאסור לרצוח?
כמובן שצריך להיות לו הגבלה, אי אפשר להביע דעה ולרצוח מישהו, אפשר לא להסכים אפשר להתווכח אפשר לעשות דברים מסוימים אבל אי אפשר לפגוע במישהו פיזית בגלל דעה.
כמובן שצריך להיות לו הגבלה, אי אפשר להביע דעה ולרצוח מישהו, אפשר לא להסכים אפשר להתווכח אפשר לעשות דברים מסוימים אבל אי אפשר לפגוע במישהו פיזית בגלל דעה.
כן.
גם לדמוקרטיה יש קוים אדומים.דמוקרטיה חייבת להציב גבולות.
יש לקיים מחאות מסודרות ולא אלימות אשר לא מסכנות אף אזרח או מדינה.
גם לדמוקרטיה יש קוים אדומים.דמוקרטיה חייבת להציב גבולות.
יש לקיים מחאות מסודרות ולא אלימות אשר לא מסכנות אף אזרח או מדינה.
גם אז רצח היה מחוץ לחוק לא משנה מה
ודבר שני חופש הביטוי נותן לנו אפשרות להפיץ את מה שאנחנו מאמינים בו ולהיחשף למגוון דעות.
ברור שזה לא בסדר לפגוע באחרים בגלל דעה זה לא בסדר מוסרית חוקית יש הגבלה של הוצאת דיבה ועוד כמה דברים.
אז כן יש כבר הגבלה חוקית.
ודבר שני חופש הביטוי נותן לנו אפשרות להפיץ את מה שאנחנו מאמינים בו ולהיחשף למגוון דעות.
ברור שזה לא בסדר לפגוע באחרים בגלל דעה זה לא בסדר מוסרית חוקית יש הגבלה של הוצאת דיבה ועוד כמה דברים.
אז כן יש כבר הגבלה חוקית.
חחח דיברנו על זה היום בכיתה
באותו הנושא: