4 תשובות
תשמע אחי
אתה מתחיל מנקודה לא טובה.
אל תנסה לגרום לה. תהיה שם לצידה כ*ידיד*
אם משהו יקרה ואתה באמת משהו מיוחד בשבילה היא תתאהב בך אבל אל תבוא בגישה של לגרום לה להאמין.
אתה מתחיל מנקודה לא טובה.
אל תנסה לגרום לה. תהיה שם לצידה כ*ידיד*
אם משהו יקרה ואתה באמת משהו מיוחד בשבילה היא תתאהב בך אבל אל תבוא בגישה של לגרום לה להאמין.
שואל השאלה:
לא הבנת.. לאמשנה
לא הבנת.. לאמשנה
אנונימי
לאט לאט לבנות את האמון שלה מחדש
זה אומר לא לפקשש בשום דבר לא לשקר
וכשקובעים אז לא מבריזים
ולא ישר לזרוק סתם מחמאות וכינויי
בהדרגה ...
ככה אני חושבת
זה אומר לא לפקשש בשום דבר לא לשקר
וכשקובעים אז לא מבריזים
ולא ישר לזרוק סתם מחמאות וכינויי
בהדרגה ...
ככה אני חושבת
אנונימית
להיות שם בשבילה (:
באותו הנושא: