8 תשובות
לא. אני אוהב
לפי מה שהבנתי כע
אנונימית
חלקם
כן*
אנונימית
איך בנות עונות על שאלה שמופנת לגברים
אני לא יודע מי הכניס לך שטויות כאלו לראש
מה? לא! זה כן מרתיע אם מישהי מראה אהבה ממש גדולה ממש מהר, אבל זה ככה גם עם בנים לבנות, אבל למה שמישהו בכללי לא ירצה אהבה?
וזה בכלל לא עניין של קשה להשגה