3 תשובות
עשית הכל מצוין מה
לא להיות שטותית ולהתייחס לכל אחד מסביבך כשזה קשור למערכת יחסים שלך.
בטח שזה לא בסדר מה שעשית... את נפרדת מחבר שלך רק כי חברה שלך אוהבת אותו. למה? מה זה משנה. הקררש שלה יכול לעבור האהבה שלך לא בטוח.
רק מראה כמה את בקושי אוהבת אותו. אם ככה לא היית נפרדת ממנו בגלל שטות כזאת.

תנסזי לדבר איתו ואולי להחזיר אותו אבל לא מפתיע אם הוא לא ירצה את זה.
ממש לא עשית שום דבר לא בסדר
לא ידעת שהיא מאוהבת בו וזאת ממש לא אשמתך
אבל אני לא חושבת שהיית צריכה להיפרד ממנו רק בשבילה. אם היא חברה אמיתית היא צריכה להבין אותך ולשחרר מזה כי אם כבר מצליח לכם בזוגיות אז למה להרוס