6 תשובות
אניי הייתי
סתם הסתובבנו בעיר
סתם הסתובבנו בעיר
היינו ב"אי" שזה הגלגל ענק הגדול..
הייתי בארמון ממש יפה שם..
כמובן בביג בן ואיך אפשר בלי שופינג??
הייתי בארמון ממש יפה שם..
כמובן בביג בן ואיך אפשר בלי שופינג??
ואם זה טיול משפחתי עם ילדים קטנים ממליצה על המצפה התת ימי ועל הסינמה המוחשית שכזה הכסאות זזים ויוצא בועות ומים מהמסך זה ממש מרהיב ואני הייתי שם בתור ילדה קטנה
מדאם טוסו
כן הייתי מדאם טוסו , הביג בן , ,בבית של שרלוק , איפה שהמלכה , אני זוכרת שהיינו גם באיזה אקווריום כזה , כמובן שעשינו קניון באיזה קניון ענק כזה ועוד כמה מקומות שכנראה שכחתי חח אבל הייתי שם חודש אז עשינו די הרבה ובכללי יש את האוטובוס של התיירים ואת הרכבת התחתית שאיתם קל להגיע למקומות האלה
לונדון איי
דאנג'ן
הייד פארק
רייג'נט פארק
בקינגהאם פאלאס
משמר הסוסים של המלכה
אוקספורד סטריט
פיקדילי סקוור
פריימארק (!)
המליס
החנות של דיסני
מוזאונים (המוזיאון לתולדות הטבע פסיכי!)
הארי פוטר
מאדאם טוסו
קמדן מארקט
מצודת לונדון (שזה פחות שווה)
ביג בן (שבשיפוצים, אבל עדיין)
בית חבד (אם את עושה שבת)
דאנג'ן
הייד פארק
רייג'נט פארק
בקינגהאם פאלאס
משמר הסוסים של המלכה
אוקספורד סטריט
פיקדילי סקוור
פריימארק (!)
המליס
החנות של דיסני
מוזאונים (המוזיאון לתולדות הטבע פסיכי!)
הארי פוטר
מאדאם טוסו
קמדן מארקט
מצודת לונדון (שזה פחות שווה)
ביג בן (שבשיפוצים, אבל עדיין)
בית חבד (אם את עושה שבת)
באותו הנושא: