התחברות הרשמה

לא הבנתי מה יש לבנים בנובמבר?

5 בנובמבר 2019, 18:16
נובמבר    
5 תשובות
חחח
M
M123m231
לא לגמור
פ
פרשתי היה נחמד
^זה אתגר
אין משמעות מאחורי זה
ב
ביג פאדג
אתגר לא לגמור
U
Under control
שואל השאלה:
אבל למה דווקא עכשיו ? למה אסור ?
אנונימית
באותו הנושא:
לא הבנתי למה בנים לא יכולים ל*** בנובמבר?
לא הבנתי מה יש בחודש נובמבר עם הבנים
לא הבנתי מי המציא את הקטע הזה שלבנים אסור בנובמבר?? תסבירו לי פליז
לא הבנתי מה זה כל הקטע הזה של נובמבר ןדצמבר?
לא הבנתי , מה הקטע של האתגר נו נאט בנובמבר?
לא הבנתי מה יש בנובמבר?
לא הבנתי מה קורה בנובמבר לבנים? ולמה שהם יעשו את זה?
לא הבנתי , יש איזה קטע כזה שאומרים "עכשיו נובמבר" וזה משהו שקשור לבנים מה זה אומר..?
מה אסור לבנים לעשות באחד בנובמבר ולמה?
מה יש לבנים בנובמבר??
לא הבנתי מה זה האתגר הזה שעכשיו על איזה אתגר מדברים בחודש נובמבר מה אסור?