4 תשובות
שואל השאלה:
לא ביקשתי תשובות כאלו.
אנונימי
שואל השאלה:
בני 15 ביקשתי שידברו איתי ויעזרו לי אם את רוצה תעזרי אם יש לך דברים כאלה להגיד לא תודה. מספיק אני עצבני ועצוב
אנונימי
תדבר עם ההורים שלך זה דיכאון ...
שואל השאלה:
אוקיי תודה:))
אנונימי