3 תשובות
גם אני ראיתי שכותבים אבל אני נגיד כותבת בראשון בערב שזה ראש השנה
יום ראשון זה ערב ראש השנה אז נראלי שזה יהיה הזמן המתאים להגיד שנה טובה.. (:
בגלל שהתחיל החופש... וכן, זה דפוק זה מעצבן אותי xd תהיי חכמה ותכתבי בראשון:)
באותו הנושא: