3 תשובות
את במצב סוג של מתוסבך
על מה רבתן באופן כללי ?
עם בא לך לבוא לפרטי אז בכייף
אולי נמצא איזה שהיא דרך לסולחה כזאת או אחרת ושתחזור לתמיד
בקיצור את בריב עם כל העולם תקשיבי מתוקה שלי זאת אמא שלך ותכבדי אותה כמו שצריך ולא משנה מה
" כבד את אביך ואת אימך למען יערכו ימיך"
לא משנה מה מו ומי ואולי הבעיה היא אצלך שהבנאדם חושב שכל העולם לא בסדר אז הבעיה שהוא לא בסדר הוא צריך לעבור שינוי ולהיות רגוע ....
שואל השאלה:
ימית אין לי מספיק פרחים מה עושים