4 תשובות
יש הרבה תקלות בהוט
הוט קקה
כן
הייתה לי בוי או די
דווקא כשהייתי ביס היו לי הרבה יותר תקלות
דווקא כשהייתי ביס היו לי הרבה יותר תקלות
באותו הנושא: