11 תשובות
שואל השאלה:
פרקתי כבר חלאס לא עבד
אנונימית
את תמיד מוזמנת לפנות בפרטי 3>
לפרוק,את/ה יכול/ה לדבר איתי אם בא לך
שואל השאלה:
די די נמאס, אין לי את מי לחבק ופרקתי כמה שאני יכולה עם עצמי, אין לי אף אחד, באמת, למישהו יש אשכרה עצה אחרת??
אנונימית
נו אני ינסה לעזור,אולי אני יצליח
צריכה משהו?
תעשי משהו שמשמח אותך
תתעסקי במשהו שאת אוהבת
יש לי עצה,תחשבי על החיים כמו סוכרזית,מתפרקת לאט,לאט.
לא כמו המקור,מה שכולם אוהבים
אבל זה עדיין עוזר.
גם אם זה לא טעים.
עי יש לה רק עבודה אחת.להיות סוכרזית
אם את סוכרזית שלא מתפרקת בעצמך/על עצמך,תתפרקי על אחרים שאת יודעת שיכילו אותך.ויש פה כאלה.
אחותי אני כאן בשבילך, תמיד, את לא צריכה להתמודד עם זה לבד(:
הלוואי והייתי יכולה לקחת את הכאב שלך, מבטיחה לך שהייתי עושה את זה!
שואל השאלה:
^^באמת שאין אף אחד.. לא סתם אני אומרת, פשוט אף אחד לא יקשיב לי
אנונימית
יש.
תכנסי לאתר ערן.
מוקד תמיכה נפשית לנוער 24/7.
אני מציעה לך מנסיון לכתוב את כל מה שאת מרגישה , כשיר או סתם יומן . לשמוע מוזיקה חזקה לצאת להליכות להקיף את עצמך באנשים שעושים לך טוב .. את תצאי מזה כמו גדולה , אל תרימי ידיים אני סומכת עלייך:)
אנונימית