6 תשובות
כי יש אנשים שלא שמים לב לזה
כי הם מראים להם את הצד הטוב שלהם.
כי הם מניפולטיביים.
שואל השאלה:
זה לא פייר שיש להם חברים הכי טובים ולי אין.. למה? למה אין צדק?
זה לא פייר שיש להם חברים הכי טובים ולי אין.. למה? למה אין צדק?
אנונימית
אם את רוצה חברים חפשי כאלה, אל תחפשי מה קורה אצל אחרים.
"הדשא של השכן תמיד נראה ירוק יותר".
"הדשא של השכן תמיד נראה ירוק יותר".
שואל השאלה:
אני לא מוצאת. אני גם לא מבינה איך אנשים רוצים להסתובב עם כאלה אנשים
אני לא מוצאת. אני גם לא מבינה איך אנשים רוצים להסתובב עם כאלה אנשים
אנונימית
באותו הנושא: