5 תשובות
שואל השאלה:
אה בצו ראשון שחכתי להגיד
אנונימי
תגיד שבדרכ לא
אבל כן יצא לך כמה פעמים
כשהיא שואלת את זה היא מתכוונת לפחות לדעתי לאם אתה עושה את זה בתדירות, די בטוחה שהצבא מבין שלכולנו יצא להבריז פעם בכמה זמן. תענה שלא, 4 פעמים זה כלום ולא באמת נחשב.
שואל השאלה:
אבל יש הבדל בין להבריז ולבין להחסיר במוצדק.
כאילו אני אף פעם לא מאחר בכוונה אני ממש פעם ב מאחר
והברזתי בכל החיים שלי איזה 4 פעמים
אנונימי
תגיד שלא, אלא אם כן יש לך סיבה טובה
אם היא תשאל מה זה סיבה טובה תגיד משהו בסגנון של "נגיד היום אני לא בבית ספר"