6 תשובות
כנראה שהם לא רוצים לדבר איתך...
אנונימית
מנסים לשחק אותה קשה להשגה נראלי..
או שהם פשוט לא רוצים לדבר איתך..
Ta_
אנשים פה ממש רעים
אני אין מצב שאני יסנן מישהו
כי הם לא רוצים לדבר מותק
שואל השאלה:
אאוץ' חח נו טוב
אנונימי
או שהם פשוט לא מכירים אותך טפחות מתאים להם