6 תשובות
כנראה שהם לא רוצים לדבר איתך...
אנונימית
מנסים לשחק אותה קשה להשגה נראלי..
או שהם פשוט לא רוצים לדבר איתך..
או שהם פשוט לא רוצים לדבר איתך..
אנשים פה ממש רעים
אני אין מצב שאני יסנן מישהו
אני אין מצב שאני יסנן מישהו
כי הם לא רוצים לדבר מותק
שואל השאלה:
אאוץ' חח נו טוב
אאוץ' חח נו טוב
אנונימי
או שהם פשוט לא מכירים אותך טפחות מתאים להם
באותו הנושא: