תשובה אחת
קודם כל אתה לא חייב כלום, אני ב18 שלי נסעתי לסנוקר עם חברות ואז הלכנו לאכול פיצה בדשא. בעיקרון מה שבא לך, אתה יכול מסיבה אצלך בבית, אולי על האש כל החברים, אפשר חדר בריחה,לופט, ללכת לסטנדאפ ביחד
באותו הנושא: