התחברות
הרשמה
בנים בני 17 עד 20, הייתם יוצאים עם מישהי בת 15?
כן/לא ולמה? ומה הגיל שלכם
בהנחה שהיא נראית טוב בוגרת חכמה והכל
4 בנובמבר 2019, 16:17
יציאות
גיל
דייטים
גילאים
2 תשובות
כן, 17
וכי זה כולה שנתיים
Y
Yeled Kafot
אם עדיין הייתי בתיכון אז יכול להיות אבל לא נראה לי
T
The procrastinator
באותו הנושא:
בנים, הייתם יוצאים עם מישהי שהייתה פעם בן?
בנים הייתם יוצאים עם מישהי שהיא לא אוהבת לעשות ס*ס עם בנים?
בנות הייתן מתידדות עם מישהי לקוית שמיעה (מכשירי שמיעה), ובנים הייתם יוצאים עם מישהי כזאת?
*בנים* הייתם יוצאים מישהי שהיא 1.58?
בנים-הייתם יוצאים מישהי בולימית/מישהי שהייתה בולימית?תפרטו למה כן/לא
בנים אם הייתם 1.70+ הייתם יוצאים עם מישהי 1.53?
בנים הייתם יוצאים עם מישהי נמוכה מכם ובנות הייתן יוצאות עם מישהו נמוך מכן?
בנים בני 25-27 הייתם יוצאים עם מישהי בת 17?
בנים בני 14 פה הייתם יוצאים ומסכימים להיות ביחד עם מישהי בת 12?
בנים - הייתם יוצאים עם מישהי שנישקה יותר מ50 בנים?
בנים את האמת; הייתם יוצאים עם מישהי בת 14 ואתם בני 17