4 תשובות
להשתנות זה לא תמיד לרעה, אפשר גם תמיד להשתנות לטובה
אנשים אומרים שזה רע כי הם לא רגילים לשינויים
יש הרבה שינויים לטובה שבונים אותנו להיות אנשים טובים יותר
יש הרבה שינויים לטובה שבונים אותנו להיות אנשים טובים יותר
זה לא רע להשתנות, זה רע לעמוד במקום ולא להשתנות
להשתנות זה לא תמיד דבר רע,
אבל אם אתה עושה את זה כדי לרצות מישהו אחר זה רע,
זה מראה על חוסר ביטחון ודימוי עצמי נמוך.
אבל אם אתה עושה את זה כדי לרצות מישהו אחר זה רע,
זה מראה על חוסר ביטחון ודימוי עצמי נמוך.
באותו הנושא: