10 תשובות
שואל השאלה:
סבבה אבל זה לא הוגן
רק קללות ושנאה אני מקבלת
אנונימית
כי קשה לה להגיד שהיא טעתה אז היא מאשימה מישהו אחר
אנונימי
תמצאי לך חבר או מישהו שאת יכולה לסמוך עליו ולדברי איתו על זה
אנונימי
שואל השאלה:
אז אני נדפקתי קיצר
אנונימית
שואל השאלה:
כבר חפרתי לחברות שלי על זה
בסוף יחשבו שאני ילדה מסכנה
אנונימית
שואל השאלה:
זה ככה כבר שנים היא לא מבינה
אנונימית
לא רוצה לקחת אחריות על המעשים שלה,קל יותר למצוא 'שק איגרוף' מאשר להתמודד עם זה בעצמה,תנסי לומר לה שאת לא אשמה בכלום ואם כן שתיתן נימוקים אם היא לא רוצה להקשיב תתעלמי,תלכי לעט לצד ואז בכלל לחדר אחר,תתני לה להרגיש לא נעים עם איך שהיא מתנהגת עם הבת שלה,תדברי עם אדם קרוב למשפחה שלכם שיסביר לה על התנהגותה,אבל בסופו של דבר יש אנשים שאי אפשר לשנות מהר לוקח להם עשרות שנים לשינוי פנימי,בנתיים בחיים איתה תצברי שליטה עצמית ואל תאבדי בטחון עצמי,קרוב ללב להפנים את הטענות שלה זה טיפשי תחשבי ככה,וכל זה בטח אם את לא האשמה בדבר
עזבי, היא לא יודעת לקחת אחראיות, בעיה שלה
גם אמא שלי ככה צריך ללמוד לחיות עם זה
יש אנשים שהם לא יודעים להתמודד עם הטעיות והאשמה שלהם אז הם נוטים להשתמש בדרך הפוגעת ,כלומר להאשים את החפים מפשע שלא עשו כלום, בקטע של אני אאשים את ההיא במה שטעיתי ולא הצלחתי ובאשמה שלי, וככה אני אתמודד עם זה. אימא שלך לרוע המזל היא כזו. יש לה חוסר מודעות להבנה הזו שזה לא נעים שמאשימים אותך במה שהיה אשמתה ולא אשמתך, רוב האנשים עושים את זה לצערנו כי הם לא יודיעם להתמודד עם האשמה והאחראיות למעשים שלהם ואז הם חושבים שהדרך הזו קלה יותר מאשר לומר " טוב זו אשמתי, ואני אקח אחראיות כי זו מעשה בוגר ומכובד " וכל זה , לדעתם זה מקל עליהם. למרות שזה פוגע, אל תיקחי את מה שהיא עושה קשה, זו לא אשמתך במה שהיא מאשימה אותך באשמה שלה. היא פשוט לא אחראית . אולי יום אחד היא תבין.