5 תשובות
מוות קליני לדעתי זו ההוכחה החותכת לקיומה של הנשמה
תאמת, הלחצת אותי עוד יותר..
חח
חח
אנונימית
אני לא מפחדת מהמוות אבל אני גם לא יודעת אם להאמין לסיפורים
קראתי על מה שאמרת ויש כל מיני השערות למה זה קורה וחלק מהחוקרים אומרים שזה סתם הזיות וכאלו...
לא יודעת מה יקרה וזה מעניין אבל מעדיפה לא להתעסק בזה יותר מדי
קראתי על מה שאמרת ויש כל מיני השערות למה זה קורה וחלק מהחוקרים אומרים שזה סתם הזיות וכאלו...
לא יודעת מה יקרה וזה מעניין אבל מעדיפה לא להתעסק בזה יותר מדי
הם מספרים שהם ראו מנהרה עם אור שבעצם האור הייתה ישות אלוהית עם אהבה אינסופית ורק בגלל האור הזה הם לא רצו לרדת שוב פעם
קודם כל, הרבה אנשים חוו מוות קליני וסיפרו סיפורים מאוד שונים אחד מהשני.
דבר שני, אף אחד לא "מת וחזר לחיים", מוות קליני זה לא מוות.
ואין לנו שום סיבה לחשוב שיש איזשהו חלק ממי שאנחנו ששורד את המוות.
דבר שני, אף אחד לא "מת וחזר לחיים", מוות קליני זה לא מוות.
ואין לנו שום סיבה לחשוב שיש איזשהו חלק ממי שאנחנו ששורד את המוות.