14 תשובות
הייתי כנראה נשארת בקנדה
דנמרק.
ארהב בלי שאלה בכלל
אם ספציפי אז ניו יורק או פלורידה
אם ספציפי אז ניו יורק או פלורידה
קנדה
פינלנד
המומיניםם
המומיניםם
ארצות הברית קל.
לוס אנגלס/אל איי/ניו יורק
בעיקרון רוצה להשאר בישראל אבל אם זאת לא אופציה אז נראה לי שצרפת
אמסטרדם או ארצות הברית
איפה שהוא בארצות הברית. im gay:)
חחח לא בקטע מוזר. פשוט בארץ המראות האלה לא מקבלים ושם כן... אז אני מכוונת לשם
חחח לא בקטע מוזר. פשוט בארץ המראות האלה לא מקבלים ושם כן... אז אני מכוונת לשם
אנונימית
^^^^ לוס אנג'לס ואל איי זה אותו דבר...
אני אוהב את ישראל
אני בעצמי הייתי חי ב ניו-יורק וב-מיאמי
***********************
אם אין ברירה אז 'שוויץ' ,שאין עליה באיכות חיים ובדאגה ברמה הכי גבוהה לתושבים בכל דבר ודבר
הכי סוציאלית
אני בעצמי הייתי חי ב ניו-יורק וב-מיאמי
***********************
אם אין ברירה אז 'שוויץ' ,שאין עליה באיכות חיים ובדאגה ברמה הכי גבוהה לתושבים בכל דבר ודבר
הכי סוציאלית
קנדה
ההורים שלי רצו ממש לעבור לקנדה ואז הם ראו את גדקה והתחרטו ברגע האחרון כאילו מה חח
ההורים שלי רצו ממש לעבור לקנדה ואז הם ראו את גדקה והתחרטו ברגע האחרון כאילו מה חח
ארצות הברית או פריז
באותו הנושא: