18 תשובות
אמג סיפור חיי
יאללה מינוסים
זה בסדר, את פשוט ממש חכמה, כנראה שאת מתעניינת במקצוע, בהצלחה
לא נורא בכלל
גם אני כזה :)
כנל, אגב שלחתי לפה היום חידה, רוצה לפתור?
שואל השאלה:
אם זה לא מסוג החידות האלה שצריך להפוך מסך או שטויות כאלה שלח
אני אנסה
אנונימית
^ אני רוצה
בהצלחה
שואל השאלה:
וואי וואי חתיחת חידה
כמה זמן לא עשיתי סדרות
אנונימית
יש גם אחת יותר קלה, אבל כבר פתרו אותה:
כשזה הולך טוב אני בטוחה שזה כיף. זה בטח אפילו תרפיה להריץ תרגילים והכל בקלות. הלוואי עליי זה בכלל לא נורא. (שונאת מתמטיקה עד מוות כי זה לא הולך לי אבל יש כאלה שזה בא להם טבעי)
שואל השאלה:
חידה טובה, הרבה נתונים
הגעתי לכמה אי שיוויונים, אני לא רואה איך אני מחברת ביניהם ומרכזת את כמות הנעלמים לאחד.
אתה חיברת את החידה ?
אנונימית
כן, אני חיברתי את שתיהן(: היה לי משעמם חח
שואל השאלה:
חחחח
צריך לקרוא כמה פעמים רק בשביל להבין
אנונימית
חחח אני די בטוח שאנחנו לא כל כך שונים
זה מעולה
נורמאלי לחלוטין , שנה שעברה הייתה לי אובססיה למשוואות :-)
אוי אני נוראית בגיאומטריה
שואל השאלה:
משוואות זה מדהים
למרות שאני מעדיפה גאומטריה, טריגו וקטורים
אנונימית
20 50 (גימטריה)