9 תשובות
לא, זה בסדר.
זה תלוי, לדעתי כן.
אבל יש כאלה שיגידו שאין בעיה
אבל יש כאלה שיגידו שאין בעיה
זה תלוי בת כמה את אבל בעיקרון אפשר להגיד.
שואל השאלה:
אני בת 16 והוא בן 15
אני בת 16 והוא בן 15
את כיתה י והוא ט?
שואל השאלה:
אני יא והוא י עוד לא היה לי ולו יומולדת
אני יא והוא י עוד לא היה לי ולו יומולדת
עזבי את מה שאני חושבת, זה פשוט שאם הייתם נניח בשנות העשרים זה לא היה קריטי אבל בגילאים האלה זה די נחשב.
בכלל לא.
באותו הנושא: