8 תשובות
ממש לא מביך
תשימי קסדה
תשימי קסדה
אנונימי
פשוט תשימי אותה בתיק כשאת מגיעה
אנונימי
מה אכפת לך ממה שיחשבו
אל תשימי עליהם העיקר שתיהיה בטוחה
אל תשימי עליהם העיקר שתיהיה בטוחה
ואו אחותי קודם כל אין לך מה להתבייש בזה שאין לך איירפודס ולגביי הקסדה תחליטי את מה יותר חשוב לך
ןאם זה מביך אותך אז שימי תקסדה בתיק שתי דקות לפני שאת מגיעה לביהס
שואל השאלה:
אין לי מקום לזה בתיק ורואים אותי בדרך לשם כי יש ילדים שהולכים ברגל או נוסעים גם באופניים
ולא רק מהתיכון שלי אלא מכל התיכונים כי בעיר שלי כל התיכונים ממש צמודים אחד לשני
אין לי מקום לזה בתיק ורואים אותי בדרך לשם כי יש ילדים שהולכים ברגל או נוסעים גם באופניים
ולא רק מהתיכון שלי אלא מכל התיכונים כי בעיר שלי כל התיכונים ממש צמודים אחד לשני
אנונימית
יותר מביך ליפול על הראש ולקבל שיתוק מוחי
זה לא משנה אם את על אופניים חשמליים או על אופניים רגילים שימי קסדה על מה שכולם חושבים עדיף לשים קסדה מאשר לקבל מכה בראש או לעשות תאונה חס ושלום
באותו הנושא: