2 תשובות
שואל השאלה:
ממש לא באלי שזה יהיה לי בבית ספרר אוף זה נוראי בשבילי. בימיוחד שאין לי הרבה חברות שיעזרו לי
אנונימית
תשימי לפחות 2 פדים בתיק, ליתר בטחון, בבית שיהיה לך חבילה אם פעם ראשונה תקבלי בבית ספר, כדאי שתביאי תחתון ומכנס להחלפה ליתר בטחון, וזה פשוט דם. אצל כל אחת הזרימה שונה