5 תשובות
תלכי, להימנע מאירועים חברתיים רק יחמיר את החרדה, כדי להתמודד עם זה את חייבת לעשות את כל מה שמפחיד אותך! פשוט תגיעי בראש טוב, חפשי לך חברות שנראות לך חמודות, זרמי... יהיה בסדר בסוך ככה זה תמיד.
בלי קשר, אם החרדה הזאת חמורה ומפריעה לך ביום יום, ממליצה לפנות לפסיכולוגית היא יכןלה ממש לעזור לך
לפי דעתי כדאי לך ללכת, אם היא הזמינה אותך זאת אומרת שהיא רוצה שתבואי.
פשוט תדברי על המוזיקה, האוכל, דיעורי הבית שנתנו נגיד, כאלה דברים
כן ללכת,
עוד צעד אחד לעבר השינוי.
בין אם יהיה טוב או רע, את עוד צעד קדימה למטרות שלך, ניסיון שכזה.
לגביי המסיבה עצמה-
תבואי בראש פתוח, תביעי את דעתך בשיחות למשל שמעגל אנשים עושה,
תחייכי, תזרמי, תראי שפת גוף מזמינה ופתוחה,
בטוח שאיזה בחור יבוא לדבר איתך :)
שואל השאלה:
אני ביב.. אף אחד לא רוצה לדבר על לימודים מחוץ ללימודים חחח
אנונימית
לכי ותהני. גם שהן לא ידברו איתך תעשי דברים אחרים.
אנונימית