4 תשובות
הם לא נותנים תוצאות אלא רק בתשלום נוסף ולא תמיד נותנים את התוצאה המלאה. הכל מדוייק, אבל לא תמיד מלא כי אין בחוק חובה להרשם עם כל הפרטים.
למה להם לשקר? מה יצא להם מזה? שתקנה משקפיים שלא תואמות לך ותתבע אותם (על אבחנה שגויה)? מן הסתם ומן הראוי שהם יגידו לך את המספר האמיתי.
לא ישקרו.
הם לא ישקרו..
אבל אם אתה רוצה להיות בטוח אתה יכול להיבדק אצל רופא עיניים..
Ta_