17 תשובות
אל תעשי את זה
אני לא אוהבת ולא הייתי עושה על עצמי, אבל תעשי מה שאת אוהבת לא מה שאחרים אוהבים :)
פחות בעד.. אני חושבת שזה ממש מסובך אחר כך אם רוצים לגדל אותו שוב השיער לא נראה טוב להרבה זמן..
אבל אם את רוצה לכי על זה
אבל אם את רוצה לכי על זה
פחות יפה לדעתי
שואל השאלה:
רוב הדברים שאנחנו עושים/משנים בהופעה שלנו הם יותר בשביל אחרים
רוב הדברים שאנחנו עושים/משנים בהופעה שלנו הם יותר בשביל אחרים
אנונימית
אני אישית חושב שזה מהמם... אבל זה נורא תלוי בסוג שיער ובפרצוף
אם קשה לך להחליט ואת תרצי להאריך חזרה לא הייתי ממליץ כי להתחרט על זה זה קל
אם קשה לך להחליט ואת תרצי להאריך חזרה לא הייתי ממליץ כי להתחרט על זה זה קל
אני באופן אישי אוהבת, אבל נטו החלטה שלך.
אם את רוצה - לכי על זה, זה מהמם.
אם את רוצה - לכי על זה, זה מהמם.
פשוט לא
זה יפה ממש לדעתי, אבל בהתחלה. אחכ כשזה צומח זה נראה מוזר. אם בא לך, אז קחי את זה בחשבון
שואל השאלה:
רוב הסיכויים שאם אני אעשה אני אשאיר את זה...
רוב הסיכויים שאם אני אעשה אני אשאיר את זה...
אנונימית
שואל השאלה:
אממ... וגם...
אם אני ארצה להאריך, אז אני אספר את כל השיער כזה בינוני או משהו, שזה גם משהו שרציתי לעשות, ואז אני אאריך את הכל... אבל זה ייקח לי איזה 5 שנים להגיע לאורך שיש לי עכשיו
אממ... וגם...
אם אני ארצה להאריך, אז אני אספר את כל השיער כזה בינוני או משהו, שזה גם משהו שרציתי לעשות, ואז אני אאריך את הכל... אבל זה ייקח לי איזה 5 שנים להגיע לאורך שיש לי עכשיו
אנונימית
אני עשיתי והיה לי ממש יפה.
השיער צומח בסופו של דבר, ואת תמיד יכולה לעשות שביל בצד השני של השיער ולהסתיר את הגאלח אם פחות מתחשק לך לראות אותו.
הפואנטה היא שחיים פעם אחת וקיצר תהני (:
השיער צומח בסופו של דבר, ואת תמיד יכולה לעשות שביל בצד השני של השיער ולהסתיר את הגאלח אם פחות מתחשק לך לראות אותו.
הפואנטה היא שחיים פעם אחת וקיצר תהני (:
לסביתתתת
שואל השאלה:
מה הקשר??
מה הקשר??
אנונימית
שואל השאלה:
פשוט ממש באליי... אז אם למישהו יש כזה יתרונות/חסרונות אני ממש אשמח
פשוט ממש באליי... אז אם למישהו יש כזה יתרונות/חסרונות אני ממש אשמח
אנונימית
חיחיחעחעחעחעחע פרשתי^
אני מתהה כל כך נכון (לא אומר שאם את עושה את זה את לסבית אבל פשוט הרבה לסביות עושות את זה)
אני מתהה כל כך נכון (לא אומר שאם את עושה את זה את לסבית אבל פשוט הרבה לסביות עושות את זה)
שואל השאלה:
אממ...
בסוף עשיתי מאחורה... כי אבא שלי רצה לרצוח איתי כששאלתי אותו אם אני יכולה לעשות בצד...
תודה בכל מקרה
אממ...
בסוף עשיתי מאחורה... כי אבא שלי רצה לרצוח איתי כששאלתי אותו אם אני יכולה לעשות בצד...
תודה בכל מקרה
אנונימית
באותו הנושא: