7 תשובות
היא מתחילה לבכות כזה שהיא רוצה לצאת ואין ברירה..
צריך להוציא כלבים החוצה שיראו טבע שיזיזו את עצמם קצת גם אם לא רוצים..
Ta_
שואל השאלה:
אני מוציאה אותו המון וגם לגינה וזאת ממש לא התעללות הוא בא איתי לכל מקום אבל בצהריים שחם אני לא רואה סיבה ושגשום אני גם לא רואה סיבה כי הוא קטן וזה יותר התעללות שהוא יהיה בתנאים לא נעימים בחוץ
אנונימית
אני בסדר עם לצאת להליכה גם כשיש גשם פשוט מנגבים אחרי
כן אבל הוא מתאפק
כלב צריך לצאת תמיד לצאת החוצה לא קשור לצרכים חייב לצאת לראות תטבע ולהנות..
כל עוד את מוציאה אותו לגינה במשך היום זה בסדר להוציא אותו בבוקר ובערב לטיול.
הכלב שלי מחונך לצרכים ואני גרה בבית ללא חצר.
אבא שלי מוציא אותו כל בוקר
אח שלי בצהריים
ואני בערב
כך שזה מסתדר :)
זה לא שאלה של 'כוח'
ככה שההגדרה לא רלוונטית בכלל
זה לפי מה הצורך של הכלב
ברור שכאשר לוקחים כלב חייבים לקחת עליו אחראיות מלאה בכל הכרוך ב: אוכל,טיולים,חיסונים ועוד
מי שלא מטפל בכלב שלו שלא יקח כלב כי זאת התעללות לשמה
או: שימסור אותו למשפחה חמה,אוהבת ואכפתית עם כל מה שמשתמע מזה

כל טוב