10 תשובות
יחידה עולה 30 שקלים
משמע את עושה מבחן של 5 יחידות, את משלמת 150 שקלים למבחן
אפשר ללמוד לבד ואפשר לקחת קורסים
משמע את עושה מבחן של 5 יחידות, את משלמת 150 שקלים למבחן
אפשר ללמוד לבד ואפשר לקחת קורסים
שואל השאלה:
אין מצב שזה עולה ככה אז למה כולם אומרים שזה עולה הרבה להשלים יחידות אחרי בית ספר??
אין מצב שזה עולה ככה אז למה כולם אומרים שזה עולה הרבה להשלים יחידות אחרי בית ספר??
אנונימית
כי מחרטטים לך תשכל כדי שתלמדי טוב
בדקתי את זה לפני שוויתרתי על הבגרויות
מה שעולה הרבה כסף זה קורסים, אבל לא תמיד צריך אותם לגמרי אפשר לבד
בדקתי את זה לפני שוויתרתי על הבגרויות
מה שעולה הרבה כסף זה קורסים, אבל לא תמיד צריך אותם לגמרי אפשר לבד
אם את עושה דרך הצבא זה לא יעלה לך שקל
שואל השאלה:
מאיפה את יודעת את כל זה?
אני צריכה לדעת בטוח כי אני עכשיו רוצה לרדת לשלוש יחידות באנגלית במקום ארבע כי המורה שלי של ארבע מלמדת גרועה.
מאיפה את יודעת את כל זה?
אני צריכה לדעת בטוח כי אני עכשיו רוצה לרדת לשלוש יחידות באנגלית במקום ארבע כי המורה שלי של ארבע מלמדת גרועה.
אנונימית
שואל השאלה:
אה וכמה זמן יקח לי להשלים את הכל ביחד?כאילו גם עוד יחידה במתמטיקה וגם עוד שתי יחידות באנגלית?
אה וכמה זמן יקח לי להשלים את הכל ביחד?כאילו גם עוד יחידה במתמטיקה וגם עוד שתי יחידות באנגלית?
אנונימית
אני יודעת כי רציתי לוותר על תעודת הבגרות ובדקתי לפני שירדתי כמה עולה כל העסק הזה שאם אתחרט, ראיתי שעד עכשיו סליחה על הביטוי ז**נו לי תשכל
אני מאמינה שאיזה שלושה חודשים
זה תלוי בתקופת המבחנים בבית הספר
תראי תמיד לפני בגרויות תולים במזכירות טבלא של יאלפים יבטניקים ובוגרים, בוגרים זה כאלה שבאו להשלים בגרויות
זה תלוי בתקופת המבחנים בבית הספר
תראי תמיד לפני בגרויות תולים במזכירות טבלא של יאלפים יבטניקים ובוגרים, בוגרים זה כאלה שבאו להשלים בגרויות
שואל השאלה:
אוקי אין לי מושג אבל אני אבדוק ותודה רבה אני מקווה שזה נכון
אוקי אין לי מושג אבל אני אבדוק ותודה רבה אני מקווה שזה נכון
אנונימית
בכיף
באותו הנושא: