3 תשובות
מתלבשת אחלה
לא יותר מידי
אני ממש אוהב את השירים שלה.
חלקם מדברים על נושאים שבדכ שירי פופ רגילים לא מדברים בהם (דיכאון, מחלות נפש, סמים, התאבדות).
הקול שלה לדעתי הוא פשוט קול של מלאך, והיא גם ממש בן אדם טוב לפי כל הסרטונים שראיתי וזה.
היא גם ממש קטנה וצעירה (בת 17) והיא והאח הגדול שלה כתבו את השירים, היא גם עיצבה חלק מהמרצ' והיא פשוט כישרונית ברמות אחרות.
חלקם מדברים על נושאים שבדכ שירי פופ רגילים לא מדברים בהם (דיכאון, מחלות נפש, סמים, התאבדות).
הקול שלה לדעתי הוא פשוט קול של מלאך, והיא גם ממש בן אדם טוב לפי כל הסרטונים שראיתי וזה.
היא גם ממש קטנה וצעירה (בת 17) והיא והאח הגדול שלה כתבו את השירים, היא גם עיצבה חלק מהמרצ' והיא פשוט כישרונית ברמות אחרות.
באותו הנושא: