6 תשובות
לא
זה כמו שאת מקבלת סטרייק על שאלה ורשום לך שהיא נמחקה כי משהו בה היה לא לפי כללי האתר אבל נאמן בכיר יכול להחזיר את השאלה.


הם מספיק חכמים כדי לעשות "backup" למשתמש
הם לא טיפשים
שואל השאלה:
אולי הם מסתירים אבל אני לא חושבת שהם יעשו את זה
היו כמה משתמשים שדיברתי איתם והמערכת מחקה את המשתמש שלהם, הם פתאום נעלמו לי מהצאט, לא מצאתי אותם בחיפוש, לא תשובות שלהם, לא שאלות...כלום !
אנונימית
לא והמערכת לא מוחקת את המשתמשים,
הם משקרים שהם מוחקים כשבפועל הוא עדיין קיים איי שם . הם חכמים מספיק כדי להסתיר את המשתמש.