8 תשובות
תלוי מה ומי
כן
כן, ברור.
זה לא נעים לי לבוא למישהו ולדבר איתו בזמן שהוא מתעסק בטלפון, זה מרגיש כמו זלזול. אני מניחה שזה אותו דבר גם ההפך ואני מנסה להמנע מזה.
שואל השאלה:
ואו
עזבו את זה שזה לא מכבד את הבן אדם וזה ממש לא נעים
זה קודם כל ממש אבל ממש לא מכבד את עצמך
אנונימית
ברור, אני בכללי לא נמצאת הרבה בטלפון.. אז ככה שאם מישהו ישאל אותי שאלה רוב הסיכויים שאני לא אהיה עם טלפון בכלל.
נראךי שכן כן