8 תשובות
סיימתי לפני חודשים מאז טפו טפו טפו כלום
אבל זה יכול לחזור תמיד
סיימתי לפני שנתיים וקצת והכל חזר, אומנם לא ברמה שהיה אז אבל כן חזר
שואל השאלה:
זה תרופה לחצקונים ולעוד דברים. אם את רוצה את צריכה רופא עור בשביל זה
אנונימית
אני עדיין באמצע התהליך של הראקוטן אבל אני לא לוקחת את זה בגלל חצקונים כאילו גם אבל בעיקר כי ישלי בעיה עם בלוטות החלב
היום נכנסתי לאינטרנט ולא יצא לי לראןת ממש מה זה, מה זה? תרופה? לכמה זמן לוקחים? כמה ביום?
אנונימית
לא נעלם לי, אבל הרבה פחות
יצא לי אחד מאז שסיימתי