10 תשובות
פנים מול פנים.
בוואצפ זה פחות מביך
מול הפנים
ברור שפנים מול פנים
אבל אם את אמיתית איתה אז פנים מול פנים
אה זאת את מאתמול, פנים מול פנים.
פשוט ספרי זה עדין בגידה אני חושב עם כי בנות תמיד יכולות להתנשק או דברים כאלה כל החברות הכי טובות עושות את זה חמשל עם יש לי חברה והיא נוגעת בבת אחת כזה סבבה אתן בנות
אם זה בקטע מיני? איך זה בדיוק סבבה? ^
אנונימית
פנים מול פנים
Apf
פנים מול פנים.
באותו הנושא: