2 תשובות
שממשלת ימין יותר טובה ביי
באותה מידה כחול לבן תגביל אותם למדיניות לא אתית כמו חוק החסינות. אז זה לא יותר מדי רע בעיניי.
the lesser evil מה שנקרא.
אנונימי