3 תשובות
ככל הנראה יהיה לי פרופיל 21 נפשי, אני לא רואה את עצמי משרתת בצהל (חרדה חברתית ברמה גבוהה מאוד ועבר אובדני- 2 ניסיונות התאבדות).
אם בכל מקרה יהיה מצב בו אצטרך לשרת בצהל כנראה אהיה חובשת
אם בכל מקרה יהיה מצב בו אצטרך לשרת בצהל כנראה אהיה חובשת
מדאג"ית
מדאגית או פקחית טיסה.
באותו הנושא: