3 תשובות
ככל הנראה יהיה לי פרופיל 21 נפשי, אני לא רואה את עצמי משרתת בצהל (חרדה חברתית ברמה גבוהה מאוד ועבר אובדני- 2 ניסיונות התאבדות).
אם בכל מקרה יהיה מצב בו אצטרך לשרת בצהל כנראה אהיה חובשת
מדאג"ית
מדאגית או פקחית טיסה.
GFY