4 תשובות
ככה זה בגיל ההתבגרות.
ובכללי אנשים עושים טעויות ולא לומדים מהם.
תנסי פשוט ללמוד מזה ולא לחזור על זה פעם שנייה.
ובכללי אנשים עושים טעויות ולא לומדים מהם.
תנסי פשוט ללמוד מזה ולא לחזור על זה פעם שנייה.
שואל השאלה:
זאת כבר הפעם השנייה אני באמת לא יכולה יותר אוף
זאת כבר הפעם השנייה אני באמת לא יכולה יותר אוף
אנונימית
מזדהה איתך /:
נמאס לי מהשטויות שלי
נמאס לי מהשטויות שלי
אנונימית
וואו כלכך מדבר עליי, אני רוצה להפסיק עם הפאדיחות והשטויות אבל זה כבר חלק מהחיים שלי וחיים את החיים פעם 1 כל עוד את שמחה עם השטויות שלך תעשי מה שאת רוצה
באותו הנושא: