התחברות
הרשמה
שעושים פרנץ איזה צבע שמים כבסיס ואיזה צבע שמים אחרי שעושים את הפרנץ׳ הלבן?
14 בספטמבר 2012, 00:57
ציפורניים
פרנץ'
מניקור
טוסטר
טוסטים
תשובה אחת
מחזק ציפורניים כם כבסיס וגם כמעל
O
One-Direction
באותו הנושא:
למה הבגדי ים שעושים לנשים הם ממש חושפניים?
חיילים שעושים בסיס סגור ולא יומיות, מגיעים בימי ראשון והולכים בחמישי או שישי?
איזה לק הכי יפה לבנות ברגליים, פרנץ' או אדום?
שעושים ביצים קשות קודם שמים את הביצים או את המים דחוף
מה יותר יפה- פרנץ' שחור/ פרנץ' לבן?
איזה משחה שמים אחרי שעושים נזם, כדי לחטא אותו, ואיפה יש מקום בירושלים שעושה נזמים ומה המחירים בערך. תודה לעוזרים
מיד אחרי שעושים חורים באוזניים- איזה עגילים שמים ואיפה קונים אותם?
לק ג'ל של opi שמשמש כבסיס לפרנץ' - מה שמו?
איך עושים בסנאפצאט שעושים סירטון ושמים סמיילים והם זזים?
איזה בסיס יותר צריך לדעתכם כדי ללמוד רפואה ביולוגיה וכימיה או ביולוגיה ופיזיקה?
איך זה בציפורניים שיש את הפס הלבן הזה למעלה שעושים עליו פרנץ תמיד, איך הוא גדל אם הציפורן גדלה מלמטה?