התחברות
הרשמה
זה מוזר שתמיד אחרי בית הספר אני בדרך מרימה ומוציאה זבל מהרצפה ושיחים?
ממש אכפת לי מהסביבה וקשה לי לראות שאנשים מחביאים כוסות קפה בשיחים במקום לזרוק לפח. גם חבל לי שאני לא יכולה לעשות עם זה כלום
1 בנובמבר 2019, 20:48
זבל
חוות דעת
איכות הסביבה
נקיון
2 תשובות
לא, גם אני עושה את זה לרוב
ה
החיים הם לא סרנגה לא הכל חלק
יפה מצידך זה לא מוזר אבל זה נכון שרוב העולם לא היה עושה את זה כמוני למשל..
S
SpiderWoman
באותו הנושא:
יש ילד אחד באוטובוס שתמיד מסתכל עלי מוזר וזה די מטריד מה לעשות?
מה אתם עושים בדרכ אחרי בית ספר?
יש לכם פלייליסט לשירים בדרך לבית ספר או רק אני המוזרה?
וואי איזה מוזר זה להיות ערה בשעות האלה אני בדרך כלל קמה בהן בזמן בית ספר...זה מוזר לכם?
יש לי ילדה ממש מוזרה בכיתה שתמיד בוהה בי...
יש לי חברה שתמיד מעירה לי ואומרת שאני מתלבשת מוזר
מה אתם עושים בדרך כלל אחרי שאתם חוזרים מבית ספר?
בשביל להתחיל שיעורי נהיגה צריך שיהיה סכום כסף במזומן שתמיד לשלם לו אחרי כל שיעור במקום?
יש עוד מישהו שתמיד חושב שהוא מוזר?
מה תחשבו על נערה שתמיד לבד בבית הספר ולא פונים אליה?
איזה שירים אתם שומעים בדרך כלל באוטובוס/ בדרך לבית הספר?