3 תשובות
פוחדים להפגע.
אנונימי
יש אנשים רעים שישתמשו בזה נגדנו
מנסיון.
צריך להראות אבל לא לכל אחד.
מנסיון.
צריך להראות אבל לא לכל אחד.
בגלל פחד מהסביבה.
לדוגמא: גבר שרוצה לבכות "לא יכול" בגלל שהחברה הכתיבה לנו שזה מעשה נשי.
לדוגמא: גבר שרוצה לבכות "לא יכול" בגלל שהחברה הכתיבה לנו שזה מעשה נשי.
באותו הנושא: