7 תשובות
את
לגמרי את
שואל השאלה:
מה אפשר לעשות עם זה ?
אנונימית
לדעתי אמא שלך צודקת..שמעי היא רוצה להנות מה הבעיה שתיהיי עם שתיים קטנות או אחת קטנה?
סורי אחותי נראלי אמא שלך צודקת..
אנונימית
שתיכן.. מבינה אותך ומבינה את אמא שלך שרוצה לבלות עם חברות שלה.. תעשו פעם טיול שלושתיכן פעם טיול אתן אמא שלך וחברות שלה, זאת הפשרה הכי טובה..
אנונימית
שואל השאלה:
יופי שהיא רוצה להנות , ומה איתי אני לא צריכה להנות? ומה יש לי לעשות עם שתי ילדות קטנות? הרי אחותי בת 11 והשניה בת 5 אז זה סתם חרא כשזה ביחד , כשזה רק אחותי זה בסדר .
אנונימית