5 תשובות
לק ג'ל מחליש את הציפורניים
לק גל מחליש את הציפורניים.. מחזק הוא מחזק אותן ומשקם אותן.. אבל עדיף ורצוי לעשות לציפרוניים מסכות טבעיות. (תחפשי באינטרנט) :)
בשביל לעשות לק צריך לשייף את הציפורן ובגלל שרק בנות עושות את העבודה הזאת אז הן הורסות את הציפורן וגם עושות עבודה חרא אם אני הייתי עושה הייתי משייף ממש טיפה ופחות גס ככה הצבע נתפס יותר טוב ויותר עמיד
אנונימי
אבל זה תלוי כמה אתה משייף את הציפורן ..בדרך כלל משייפים את הציפורן כדי לנטרל שומניות שהלק יתפס חזק ... ומקצועניות משייפות ממש קצת ולא פוגעות בציפורן.
אנונימית
מחליש אבל בסופו של דבר זה צומח שוב ורגיל, כמו שיער אחרי החלקה, הוא צומח בחזרה השורשים כל פעם פחות מתולתל
באותו הנושא: