11 תשובות
את לא צריכה לגלח
כן
זה בסדר
לי באופן אישי לא מפריע
לא
ועדיף עם שעווה כי קרם זה כמו גילוח
חד משמעית שעווה, הרבה יותר נוח, ומביא יותר תועלת. אם את רוצה בואי לפרטי. זה תאמת בכלל לא כזה כואב. אין לך משהו רציני. את לא *צריכה* להוריד, לא משנה כמה יהיה לך. אבל אם המטרה שלך זה שלא ירגישו/יראו בכלל, אז זה כן מורגש ונראה. אבל בתכלס זה לא כזה מפריע לפי מה שזה נראה, ונראה שיש לך צמיחה ממש איטית. אם לא לחוץ לך, אז עוד יכולה לחכות
תעשי שעווה אל תגלחי
אנונימית
בחיים אל תגלחי ידיים
אם כבר אז שעווה
שעווה הכי טוב
זה בסדר
שואל השאלה:
בכללי אבל מה עדיף לגלח או להוריד שיערות עם שעווה/קרם?
אנונימית