7 תשובות
אני אוהבת אבל לא עפה על זה כי אני אישית כבר לא זוכרת טעם של המבורגר מבשר אז בשבילי זה טעים
לא וואו
איכס לא
זה דוחהה
אני ממש אוהבת
עדיף על המבורגר רגיל אפילו
עדיף על המבורגר רגיל אפילו
אני פחות אוהבת
זה דוחה
באותו הנושא: