5 תשובות
שואל השאלה:
ואני בזבזנית בטרוף ומטרת הטיול שופינג ומסעדות ומסיבות
ואני בזבזנית בטרוף ומטרת הטיול שופינג ומסעדות ומסיבות
שואל השאלה:
לא שאלתי אותך מה לעשות
לא שאלתי אותך מה לעשות
תלוי לנו לזוג יצא 5000 רק בזבוזים לשבוע בלי הרבה מדיי קניות ובעיקר אטרציות ואוכל
שואל השאלה:
שבוע
שבוע
לאנונימי כל המטרה של לטייל בחו"ל היא להנות, יש כאלה שמעדיפים אטרקציות (כמו לראות ארומונות מוזאונים וכל זה) יש אנשים שמעדיפים בטן גב ולא לא לעשות כלום ויש כאלה שמעדיפים לצאת למועדונים, קניות, מסעדות ודברים. לא מבינה מה הבעיה שלך בזה שהיא תהנה בחו"ל.
לשואלת השאלה אני פחות מבינה בזה אולי תשאלי את ההורים שלך?
לשואלת השאלה אני פחות מבינה בזה אולי תשאלי את ההורים שלך?
באותו הנושא: