9 תשובות
אתה לא עושה איתנו ל''ג בעומר
שיש לי קטן
האקסית שלי שלחה לי אתה לא מעריך שום דבר טוב בחיים שלך .
הכי מעליב עד עכשיו
הכי מעליב עד עכשיו
שמוחי הגדול גמ* על אחותך
סורי על הגסות.
סורי על הגסות.
"את מוזרה, ההתנהלות שלך לא נכונה בכלל".
שאני סטרייט
"יאללה תיתבגרי"
עדיין לא רשמו
אתמול אבל נזרום, "לכי תתאבדי"
אנונימית
באותו הנושא: