3 תשובות
קודם כל אל תנסי להוציא אותו מלמעלה
אם כבר שיצא מלמטה מה הבעיה? (אני יודעת זה דוחה...)
אם כבר שיצא מלמטה מה הבעיה? (אני יודעת זה דוחה...)
שואל השאלה:
אני מרגישה כואב בגרון מה לעשות ?
אני מרגישה כואב בגרון מה לעשות ?
אנונימית
זה פסיכולוגי, שתי מיים והכל יהיה בסדר (:
באותו הנושא: