3 תשובות
תעשי מה שעושה לך טוב אל תחשבי על מה יגידו
זה מה שיגרום לביטחון שלך? לכי על זה
זה מה שיגרום לביטחון שלך? לכי על זה
אין בזה שום דבר רע, תעשי מה שגורם לך להרגיש בנוח. אבל תזכרי שגם בלי האיפור את נראת מדהים
הכל טוב זה הגיוני . ואם זה מעלה לך את הביטחון אז תעשי את זה! גם לי זה קורה וגם אני שמה מייק אפ על זה כדי להרגיש יותר טוב עם זה
באותו הנושא: