התחברות
הרשמה
שאלה לדעתכם אחותי אמורה לחגוג את היומולדת שלה עם המשפחה או ללכת לחבר שלה?
אני יודעת שכאילו כביכול אני נדחפת לה לדברים אבל אני לא מבינה מה הבעיה שחבר שלה יבוא פשוט וזהו כאילו למה היא צריכה ללכת ולא לחגוג איתנו ותסלחו לי כן זה מעצבן אותי
31 באוקטובר 2019, 21:34
אחות
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אוף אחותי השתגעה מה אני אמורה לעשות? + 18
אם הוא נולד בתאריך -19/7/2001 בן כמה הוא אמור לחגוג השנה?
אני אמורה לחגוג יום הולדת עם חברה ולהשכיר וילה זה עולה 2000 שקל
השתמשתי בפן של אחותי ובטעות שברתי לה את אחד המכסים שלו ואני לא יודעת מה לעשות היא לא אמורה לדעת שנגעתי לה בפן..
אחותי סיפרה לי שהיא שכבה עם חבר שלה והיא בת 14 מה אני אמורה לעשות?
אם בספטמבר 2020 אני אמור לחגוג יום הולדת 14 אז בחופש 2020 יקבלו אותי כמחלק פליירים?
איך יהודים יכולים לחגוג את הסילבסטר זה אמור להיות יום עצוב ליהודים
לדעתכם צריך לחגוג את הסילבסטר?
אחותי מאוד לחוצה על המשקל שלה, בת 14 1.56 כמה אמורה לשקול?
לחגוג יום הולדת עם חברים בסרט זה רעיון טוב לדעתכם?
רעיונות לחגוג יום הולדת 14? (לאחותי)