התחברות הרשמה

המצאתי רעיון לסרט מה דעתכם?

דמות נבל-על ערפדית הנקראית מייקל ג'ונאס, הוא דמות המצליח לחסל את יריבו הערפד הנערץ ג'יימס סמית אחרי חיסולו של זה, מוצא עצמו מייקל מתגעגע ליריבו המנוח ויוצר לו יריבה חדשה יריבה זאת מתבררת כנבלית גדול האף והרסנית עם יופי מדהים, מה שמוביל את מייקל להתאהב בה הוא מנסה לשכנע אותה להיות איתו אך לה יש תוכניות להתשתלט על כל העיר. מייקל מוצא את עצמו עם סוכנת sds שהיא והצוות שלה עוזרים לו להרוס את היריבה שיצר.
31 באוקטובר 2019, 18:29
פטנטיםחוות דעתרעיונותקניין רוחני    
תשובה אחת
יאא יפהה
אתה המצאת את זה לבד?
זה יכול להיות מגניב רצח חחח
ח
חיוך, קו עקום שמיישר הכל :)
באותו הנושא:
לפני מלא זמן המצאתי כינוי חדש למתמטיקה מה דעתכם?
המצאתי שפה, מה דעתכם?
המצאתי שפה, מה דעתכם?
לדעתם זה משפט יפה? המצאתי אותו הרגע...
המצאתי מילה- תיסטופ זה כאילו תשתוק וסטופ (stop) מה דעתכם?
המצאתי שיר על חרדה חברתית מה דעתכם?
מה לדעתכם פירוש המילה "למולל" lemolel זאת מילה שאני המצאתי ויש לה פירוש
המצאתי אמירה, מה דעתכם?
נראה לי המצאתי גיבור על חדש של DC מה דעתכם?
אם יש לי רעיון להמצאה וזה יעבוד 100% המצאה מעולה שתעזור לכולם, למי אני פונה??
המצאתי משפטי חוכמה. מה הכי טוב לדעתכם?